Τα χειριστήρια χρησιμοποιούνται σε κάθε σημείο γραμματείας για τον χειρισμό του συστήματος Προτεραιότητας. Ο χειρισμός του συστήματος είναι πολύ φιλικός στον χρήστη και γίνεται είτε μέσω συσκευών , είτε μέσω του υπάρχοντος υπολογιστή. Μέσω των χειριστηρίων ο χρήστης μπορεί να δει την κατάσταση σε όλο το σύστημα και να ενημερωθεί Online για τα άτομα που είναι σε αναμονή σε κάθε υπηρεσία. Επίσης μπορεί να μεταφέρει πελάτες από μια υπηρεσία σε άλλη. Το περιβάλλον του χειριστηρίου διαμορφώνεται πάνω σε κάθε πελάτη μας ξεχωριστά , ώστε να καλύψει όλες τις παραμέτρους ειδικές ή μη που χρειάζεται για την σωστή λειτουργία του συστήματος προτεραιότητας βάση της πολιτικής της κάθε εταιρίας.
Δοκιμάστε Online το χειριστήριο μας
Πατήστε στα παρακάτω εικονίδια για Οδηγίες Χρήσης
Επιλέξτε τον χρήστη που επιθυμείτε, , επιλέξτε το σημείο εξυπηρέτησης και πατήστε Σύνδεση. Αν κάποιο από τα πάνω πεδία είναι κενό σημαίνει ότι δεν υπάρχει χρήστης, ή σημείο εξυπηρέτησης διαθέσιμο αυτή τη στιγμή και προσπαθήστε να συνδεθείτε αργότερα"
Στο περιβάλλον του χειριστηρίου βλέπετε πόσα άτομα είναι σε αναμονή σε κάθε υπηρεσία. Μπορείτε να πατήσετε Κλήση Επόμενου Βάσει Ώρας ώστε να καλέσει όποιον έχει έρθει πρώτα.Αν πατήσετε Κλήση Επόμενου Βάσει Υπηρεσίας, θα δώσει προτεραιότητας ανάλογα στην σημαντικότητα της Υπηρεσίας που έχει δηλώσει ο υπεύθυνος. Σε περίπτωση που θέλετε να επαναληφθεί η διαδικασία κλήσης πατάτε Επανάκληση. Για προσωρινή διακοπή της Εξυπηρέτησης πατάτε Παύση. Αν θέλετε να μεταφέρετε κάποιον σε άλλη Υπηρεσία πατάτε Μεταφορά Υπηρεσίας.
Για να αποσυνδεθείτε απο τον Χειριστή και το Σημείο Εξυπηρέτησης πατήστε Αποσύνδεση