To Σύστημα Ουράς Ταμείων χρησιμοποιείται σε μεγάλα καταστήματα που έχουν πολλά ταμεία, ώστε να κατευθύνουν τον κόσμο στο σωστό ταμείο άμεσα και χωρίς να χρειάζεται να φωνάζει το προσωπικό, μειώνοντας τον χρόνο εξυπηρέτησης και αυξάνοντας την παραγωγικότητα καθότι εξυπηρετούνται περισσότερα άτομα στον χρόνο αυτό. Επίσης, η διαχείριση της Ουράς γίνεται από Κεντρική Οθόνη όπου μπορεί να προβάλει , εκτός της λειτουργίας του συστήματος, διαφημιστικά βίντεο , μηνύματα και καμπάνιες οπότε λόγω της διαχείρισης των πελατών μέσω της Οθόνης, υπάρχει μεγαλύτερη απήχηση των διαφημιστικών αυτών από τους πελάτες.
Η εταιρεία μας διαθέτοντας μια τεράστια γκάμα από συστήματα Διαχείρισης Ουράς και μεγάλη εμπειρία στην μελέτη, κατασκευή και εφαρμογή αντίστοιχων Συστημάτων μπορεί να καλύψει από τον πιο μικρή μέχρι την πιο απαιτητική εφαρμογή
Τα συστήματα Διαχείρισης Ουράς Ταμείων χρησιμοποιούνται όπου υπάρχει ανάγκη γρήγορης και σωστής εξυπηρέτησης κατευθύνοντας χωρίς θόρυβο τους πελάτες στα σωστά σημεία, όπως:
Ο πελάτης αναμένει πίσω από την γραμμή στην αρχή των ταμείων όπου θα υπάρχει μια οθόνη LED . Η οθόνη κατά την αναμονή μπορεί να προβάλει οποιοδήποτε κυλιόμενο μήνυμα , βίντεο, διαφήμιση , ενημέρωση της εταιρείας,στοιχεία τα οποία μπορούν να μεταβληθούν εύκολα από τα Κεντρικά Γραφεία. Όταν ελευθερωθεί μια θέση σε κάποιο ταμείο, τότε η οθόνη επιδεικνύει στον πρώτο πελάτη της ουράς ποια θέση ελευθερώθηκε και που βρίσκεται, ώστε να τον κατευθύνει γρήγορα στην θέση αυτή. Η οθόνη έχει την δυνατότητα να ενημερώνει και ηχητικά τον πελάτη είτε με ηχογραφημένο μήνυμα ανα θέση πχ («Παρακαλούμε πηγαίνετε στην Θέση 1») είτε με κάποιον ήχο τύπου Ding Dong.
Προαιρετικά πάνω από κάθε ταμείο δύναται να υπάρχει μια οθόνη όπου θα δείχνει μόνιμα την θέση και την κατάσταση του ταμείου (ελεύθερο ή κατειλημένο) με φορά προς τους πελάτες που είναι στην ουρά ώστε να μπορούν να διακρίνουν εύκολα την θέση. Αν η οθόνη τοποθετηθεί επιτραπέζια πάνω στο γκισέ και όχι σε βάση ,τότε μπορεί να λειτουργήσει και ως συσκευή αξιολόγησης εξυπηρέτησης (ικανοποιημένος, αρκετά ικανοποιημένος, μη ικανοποιημένος κλπ)
Ο κάθε ταμίας έχει ένα χειριστήριο με 2 μπουτόν ώστε να διαχειρίζεται το ταμείο του, πότε είναι ελεύθερο και πότε κατειλημένο. Υπάρχει δυνατότητα αντι του χειριστηρίου με 2 μπουτον να έχει ένα Tablet ώστε να συνδέεται σαν χρήστης και να δίνει στατιστικά στοιχεία στον υπεύθυνο του καταστήματος και στα Κεντρικά Γραφεία. Πχ μέσος χρόνος εξυπηρέτησης, χρονικό διάστημα μεταξύ εξυπηρέτησης 2 πελατών, χρόνος διαλλείματος κλπ.